شناسهٔ خبر: 177516 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

چمران: وضعیت مناسبی در صدور پروانه ساخت نداریم

چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره وضعیت صدور پروانه ساخت در پایتخت گفت که در تهران وضعیت مناسبی در صدور پروانه نداریم.

به گزارش ایرنا مهدی چمران، روز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره خبر وزیر راه مبنی بر ۱۰ برابر شدن صدور پروانه ساخت، اظهارداشت: باید آمار گفته و ارایه شود چرا که آماری که داریم، این صحبت را تایید نمی کند.

وی با بیان اینکه ممکن است ایشان وضعیت صدور پروانه در سراسر کشور را گفته باشند، اظهارداشت: در تهران وضعیت مناسبی در صدور پروانه نداریم.

به گزارش «نماینده»، رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره وضعیت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری نیز گفت: این موضوع در حال بررسی است و به رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور، نامه نوشته ایم و شورا درخواست اصلاح دارد.

چمران تاکید کرد که اشکالاتی در صدور پایه و مبنای احکام گرفته شده که از معاون برنامه ریزی خواسته ایم‌ این اشکالات بررسی شود.

وی درباره تصویب قانون درآمدهای پایدار در شورای نگهبان نیز، گفت: این لطف دوستان مجلسی و یا نظر شورای نگهبان بوده که نمی دانم، دقیقا مصوبه را مطالعه‌ نکرده ام.

وی تاکید کرد که شورای نگهبان نظرش این است که شورا نباید کار اجرایی انجام دهد.

دشمن به دنبال ضربه زدن به خانواده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم‌چنین در آغاز جلسه امروز شورای شهر، با اشاره به روز مباهله، اظهار داشت در روز مباهله پیامبر اکرم اسلام به همراه اهل بیت مقابل همه باطل قرار گرفت.

وی با اشاره به روز خانواده و با تاکید براینکه خانواده مبنای رشد و تعالی است، گفت: امروز دشمن برای بهم ریختن خانواده در جامعه اسلامی تلاش می‌کند و به دنبال ضربه زدن به خانواده ها است .

چمران همچنین با اشاره به روز تکریم بازنشستگان، عنوان کرد که بازنشستگان ذخایر اداری یک کشور هستند و کسانی هستند که سال‌ها تلاش کردند و نیروی جوانی خود را گذاشتند و امیدوارم مشکلات این قشر از جامعه در شهرداری و کشور به زودی برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در صحن شورای شهر تهران، درباره مالیات بر ارزش افزوده و تاریخچه آن، اظهارداشت: مالیات بر ارزش افزوده حق شهرداری‌ها است.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد که شهرداری تهران در مورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده موفق عمل کرده است.

ادامه دارد...

نظر شما