شناسهٔ خبر: 177502 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حل مشکل بیمه ۵۰۰ نفر از تاکسیرانان شهر تهران

تاکسی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از پیگیری و حل معضل بیمه تامین اجتماعی قریب به ۵۰۰ نفر از تاکسیرانان تهرانی، طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سید علی محتشمی پور با بیان این که معضل بیمه تأمین اجتماعی قریب به ۵۰۰ نفر از تاکسیرانان تهرانی، طی روزهای اخیر پیگیری و حل شد گفت: در پی بروز معضلات پیش آمده در زمینه حذف یارانه حق بیمه‌ای ۴۷۷ نفر از تاکسیرانان فعال شهر تهران، پیگیری‌های مستمر به منظور رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت و متعاقب انجام اقدام‌های مورد نیاز، امکان استفاده مجدد از بیمه تأمین اجتماعی این تعداد از رانندگان تاکسی، با بهره مندی از یارانه دولتی فراهم شد.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: به این افراد اطلاع رسانی مورد نیاز از طریق ارسال پیامک صورت پذیرفته چرا که می‌بایست با مراجعه به شعبات بیمه پردازی خود، نسبت به دریافت فیش ۳ ماهه و انجام امور مورد نیاز این امر اقدام کنند.

محتشمی پور تاکید کرد: پیگیری در خصوص استفاده از یارانه حق بیمه تأمین اجتماعی سایر تاکسیرانان فعال نیز در دستور کار سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران قرار دارد که پس از حصول نتیجه به اطلاع ذی نفعان خواهد رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما