شناسهٔ خبر: 177475 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پیروزی جبهه مقاومت در جنگ سوریه عبرتی برای غربی ها است

عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: جنگ سوریه و اتمام این جنگ به نفع جبهه مقاومت منشأ عبرتی برای غربی ها و آیندگان خواهد بود.

به گزارش «نماینده»، محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به تاکید روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در بیانیه نشست آستانه در تهران مبنی برتعهد تزلزل ناپذیر خود به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه گفت: سوریه خط مقدم جبهه رویارویی هژمونی غرب با هدایت آمریکا و محور مقاومت است، غربی ها در این جبهه با محور غربی، عبری و عربی با پیچیده ترین و مرموزترین روش جنگی حضور داشتند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس با بیان اینکه می توان جنگ سوریه را جنگ جهانی دانست اظهار داشت: که چرا که در این جنگ نیروهای نظامی غرب در خاک سوریه حضور داشت، دلار های عربی در این سرزمین هزینه می شد، رژیم صهیونیستی نیروها را هدایت می کرد و در جبهه مقابل مردم مظلوم سوریه و کشورهای منطقه که در رأس جمهوری اسلامی ایران قرار داشت، در حال مبارزه بودند.

وی تاکید کرد: فاجعه آمیزترین جنایات در جبهه سوریه رخ داده است. خوشبختانه بر خلاف تصور کارشناسان دنیا این رویارویی به نفع جریان مقاومت تمام شد طبیعتا باید حمایت ها از سوریه ادامه پیدا کند و مرحله بازسازی را پشت سر بگذارد به هر حال این جنگ منشأ عبرتی برای غربی ها و آیندگان خواهد بود.

نظر شما