شناسهٔ خبر: 177467 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حقوق بازنشستگان قابل اصلاح است؛دولت با در نظر گرفتن امکانات اقدام لازم را انجام دهد

طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه حقوق بازنشستگان قابل اصلاح است، گفت: از آنجاکه تدوین بودجه و پیشنهاد برای اصلاح آن نیز باید از سوی دولت به مجلس ارائه شود، دولت با در نظر گرفتن شرایط و امکانات، پیشنهاد اصلاح حقوق بازنشستگان را به مجلس ارائه کند.

به گزارش «نماینده»، مهدی طغیانی درباره ضرورت افزایش حقوق بازنشستگان، گفت: تدوین بودجه و پیشنهاد برای اصلاح بودجه همواره باید از سوی دولت به مجلس ارائه شود؛ دولت می‌تواند منابع موردنیاز برای اصلاح حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی را پیش‌بینی و ارائه کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: حقوق بازنشستگان قابل اصلاح است اما تصمیم‌گیری درباره وضعیت اقتصادی، منابع و مصارف کشور، کسری بودجه و... با دولت است و دولت باید این اصلاح را تدوین و به مجلس ارائه کند؛ مجلس همراه است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس توجه به حقوق بازنشستگان را مطالبه‌ای عمومی دانست و اضافه کرد: شرایط کنونی سخت است؛ ما هم از دولت می‌خواهیم دولت با در نظر گرفتن امکانات، در صورت فراهم بودن مقدورات این موضوع را ارائه کند، ما نیز حاضر به همراهی هستیم.

نظر شما