شناسهٔ خبر: 177383 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سیاست صهیونیست‌ها برای ایجاد جبهه مشترک علیه ایران شکست خورده است

مهدی سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صهیونیست ها می خواهند با تشدید ایران هراسی، همپیمانان منطقه ای خود را در یک جبهه مشترک علیه ایران قرار دهند.

به گزارش «نماینده»، مهدی سعادتی بیشه سری در رابطه با نسخه‌پیچی نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی علیه ایران همزمان با سفر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه، گفت: رژیم اشغالگر قدس از قدرت گرفتن ایران هراس دارد لذا از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشورمان بهره می برد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تاکید جدی بر افزایش تحریم ها علیه ایران دارد، اظهار کرد: بر همین اساس مشاهده می شود طی چند وقت گذشته صنعت پتروشیمی و حوزه فروش نفت کشورمان مورد تحریم های جدید قرار گرفت که بیانگر سیاست یکسان آمریکا و اسرائیل در مواجه با ایران است.

وی ادامه داد: هر چند سیاستمداران آمریکایی بارها اعلام کردند اقدامات تحریمی آنها علیه ایران و اعمال بی سابقه ترین محدودیت ها علیه تهران هیچ حاصلی نداشته و سیاستی شسکت خورده محسوب می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن بیان اینکه رژیم صهیونیستی مدعی مبارزه دیپلماتیک با کشورمان است، افزود: طی چند وقت گذشته شاهد رفت و آمدهای متعدد سران این رژیم به کشورهای منطقه هستیم؛ در واقع آنها می خواهند با تشدید ایران هراسی، همپیمانان منطقه ای خود را در یک جبهه مشترک علیه ایران قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که موازنه قدرت در منطقه تغییر کرده و این موضوعی است که هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی نیز دریافته اند لذا می توان اذعان کرد این سیاست رژیم اشغالگر قدس نیز با شکست روبرو شده است.

نظر شما