شناسهٔ خبر: 177305 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا

اقراریان:شورای شهر حادثه فوت کودک در منطقه ۱۵ را پیگیری می کند

اقراریان یک عضو شورای شهر تهران توضیحاتی درباره سقوط کودک ۴ساله در چاهی ۵۰ متری در منطقه ۱۵ ارائه کرد.

به گزارش «نماینده»، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران درباره حادثه فوت یک کودک ۴ ساله به دلیل سقوط در چاهی با عمق ۵۰ متر در منطقه ۱۵ گفت: این حادثه ناگوار در فضای سبزی در حاشیه اتوبان در منطقه ۱۵ اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه این موضوع در شورای شهر تهران در حال بررسی است، ادامه داد: ما در شورای شهر این موضوع را هم از سازمان مدیریت بحران و هم شهرداری منطقه پیگیری کرده‌ایم. باید بررسی‌های فنی صورت بگیرد تا علت این حادثه مشخص شود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه چند احتمال درخصوص وقوع این حادثه مطرح شده است، تصریح کرد: یکی از احتمالات دزدی دریچه است. متاسفانه ما در شهر تهران شاهد هستیم که تجهیزات مدیریت شهری به صورت روزانه سرقت می‌شود. همچنین احتمال فرونشست نیز داده می‌شود. در زیر شهر تهران قنات‌هایی وجود دارد که بعضا این قنات‌ها دچار فرونشست می‌شوند.

اقراریان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به این احتمالات مطرح شده، موضوع در دست بررسی است و بلافاصله پس از اینکه گزارش شهرداری به دست شورا برسد، قطعا در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مهمترین نکته این است که با نظارت مستمر توسط نواحی و مناطق شهرداری تهران باید از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد. امیدواریم که دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر سهل‌انگاری در وظایفی که شهرداری منطقه برعهده داشته است، صورت گرفته باشد حتما با عوامل این موضوع برخورد خواهد شد. جان شهروندان تهرانی خط قرمز ما است.

نظر شما