شناسهٔ خبر: 177303 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

مرادی: زنگ خطر اوج‌گیری کرونا به صدا درآمده/ مردم حتما از ماسک استفاده کنند

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به آمار، نگرانی ها از اوج گیری بیماری کرونا وجود دارد و لازم است که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش «نماینده» ، احمد مرادی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، بیان کرد: تا ریشه کن شدن بیماری کرونا باید پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال می شد اما متاسفانه ضریب رعایت پروتکل های بهداشتی به شدت پایین آمد که برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری باید مجددا رعایت پروتکلها و استفاده از ماسک با جدیت دنبال شود.

این عضو کمیسیون انرژی در ادامه اظهار کرد: بر اساس آمار وزارت بهداشت، رعایت پروتکل های بهداشتی در همه استان ها کاهش پیدا کرده است. از سوی دیگر برگزاری مراسم ها و تجمع ها بدون رعایت پروتکل ها رواج پیدا کرده است. امروز این نگرانی وجود دارد که بر اساس آمار مجددا به شرایط اوج بیماری باز گردیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای اینکه به روزهای تلخ آغاز این بیماری باز نگردیم از همه مردم درخواست داریم که رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و حتما از ماسک استفاده کنند.

نظر شما