شناسهٔ خبر: 177223 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

فعالیت هسته‌ای ایران صلح آمیز است/ شاهد یک بام و دوهوای ایالات متحده در برجام هستیم

یعقوب  رضا زاده عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد محور درخواست بیش از ۱۰ سازمان ملی در آمریکا برای بازگشت بایدن به توافق هسته ای نمایانگر رویکرد ضدایرانی ایالات متحده است.

به گزارش «نماینده»، یعقوب رضا زاده در خصوص نامه بیش از ۱۰ سازمان ملی در آمریکا به بایدن برای نجات توافق هسته ای، گفت: سیاست داخلی واشنگتن موجب شد سیاست خارجی این کشور نیز تحت تاثیر و فشار قرار بگیرد از این رو شاهد یک بام و دوهوای بایدن در رویارویی با برنامه جامع اقدام مشترک هستیم.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نهادها و بخش های مختلف آمریکایی ها خواهان بازگشت این کشور به برجام هستند، اظهار کرد: در مقابل مشاهده می شود که کنگره این کشور همواره قوانینی مصوب می کند و طرح هایی را ارائه می دهد که مانع از بازگشت بایدن به برجام است.

وی با بیان اینکه محور درخواست بیش از ۱۰ سازمان ملی در آمریکا برای بازگشت بایدن به توافق هسته ای نمایان گر رویکرد ضدایرانی ایالات متحده است، ادامه داد: در واقع آنها عنوان کردند نجات برجام از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای و اتمی جلوگیری می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده هیچگاه درصدد دستیابی به تسلیحات اتمی نبوده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین گزارش های بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها نشان داده فعالیت های ایران صلح آمیز است و هیچ انحرافی ندارد.

نظر شما