شناسهٔ خبر: 177075 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

منافع کشور را باید با دیپلماسی مقتدرانه و فعالانه تأمین کرد

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید همانند دولت قبل همه امور کشور را معطل موافقت غرب کرد، گفت: باید مانند دولت فعلی با در پیش گرفتن دیپلماسی مقتدرانه و فعالانه منافع کشور را تأمین کرد.

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد دیپلماسی فعال دولت آقای رئیسی در سطح منطقه هستیم و مجموعه وزارت نفت که با فعالیت گسترده خود فروش انرژی به کشورهای منطقه را در دستور کار خود دارد.

وی افزود:‌ موفقیت‌هایی که در همین مدت کوتاه بر اثر این دیپلماسی فعال حاصل شده نشان می‌دهد که نباید مانند دولت قبل همه چیز را معطل تصمیم آمریکا و اروپا کرد که اگر آنها مجوز دهند بتوانیم همه کار کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد وصول مطالبات خود از کشور عراق بودیم که این اقدام در سایه دیپلماسی فعال دولت سیزدهم حاصل شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: آزادسازی این دارایی‌ها می‌تواند موجب ایجاد آرامش در بازار شود و امیدواریم که هر چه پیش می‌رویم ثبات اقتصادی در کشور نیز بیشتر شود.

وی افزود: نباید همانند دولت قبل همه امورات کشور را معطل موافقت غرب کرد و باید مانند اقدام دولت فعلی با در پیش گرفتن دیپلماسی مقتدرانه و فعالانه منافع کشور را تأمین کرد.

نظر شما