شناسهٔ خبر: 177060 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بازدید کمیسیون امنیت ملی از سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح

بازدید کمیسیون امنیت ملی از صنایع هوایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید تعدادی از اعضای این کمیسیون از سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح خبر داد.

ابوالفضل عموئی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با «نماینده»، اظهار کرد: جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه از سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح بازدید کردند. 
وی افزود : در این بازدید، امیر خواجه فرد، مدیرعامل این سازمان و معاونان اش، گزارشی از اقدامات و عملکرد این سازمان در حوزه های مختلف صنایع هوایی ارائه کردند. 


عموئی ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده بخش های زیر مجموعه سازمان صنایع هوایی در سال‌های گذشته اقدامات رو به پیشرفتی در تعمیرات هواپیماهای نظامی و تجاری، پشتیبانی و تقویت ناوگان بالگردی جمهوری اسلامی و همچنین طراحی و ساخت انواع پهپاد و هواپیماهای سبک، آموزشی و جنگنده انجام داده است. 


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: سازمان صنایع هوایی علاوه بر این، در طرحی، ساخت و ارتقای موتورهای هوایی هم به توانمندی های بالایی دست یافته است. 
وی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‌های وابسته به این سازمان در تعمیر و نگهداری هواپیماهای تجاری کشورمان و بعضی کشورهای دیگر، در سطح استانداردهای بین المللی خدمات ارائه می کند.
عموئی در پایان گفت اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین از خطوط تولید موتورهای جت، خطوط تولید پهپاد و مرکز تعمیر موتور هواپیماهای تجاری بازدید کردند.

نظر شما