شناسهٔ خبر: 177009 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مسائل باید برای مردم تبیین شود که کنار مسئولان قرار بگیرند

نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت: مسئولان مشکلات را عنوان و آنها را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نادعلی، در هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و سالروز سو قصد به مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این بزرگواران جزو پیشتازان جهاد تبیین به شمار می‌روند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اهمیت تبیین، خاطرنشان کرد: به واسطه تبیین لازم، عالمانه و منطقی است که موضوع در راستای جبهه حق به گفتمان جامعه تبدیل می‌شود.

وی افزود: تبیین باید عمل گرایانه و بدون مصلحت اندیشی و به دور از هیاهو و جنجال و همچنین با پرهیز از سیاه نمایی دنبال شود. مقام معظم رهبری ما را خطاب قرار داده‌اند که باید با مردم سخن بگوییم.

نادعلی با اعلام اینکه اگر مسائل به درستی تبیین شود مردم ما مردم وفاداری هستند، تصریح کرد: شب گذشته ریاست جمهوری با مردم سخن گفت و برای اولین باری بود که مشکل و دلیل عدم رفع مشکل از سوی مسئولی عنوان شد.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان محدودیت‌های بودجه و برنامه‌ها را تبیین کنند مردم کنار مسئولان قرار می‌گیرد، یادآور شد: آنچه مسلم است گفت‌وگو با مردم و به اشتراک گذاشتن مسائل و مشکلات با مردم است که این اقدام بر اساس مردم سالاری دینی است. مردم زینت مجالس نیستند و باید با آنها از مشکلات سخن بگوییم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: باید مسائل علاوه بر عنوان شدن، برای مردم تبیین شود که کنار مسئولان قرار بگیرند. شاید روز سو قصد به مقام معظم رهبری، بتواند روز جهاد تبیین باشد.

نظر شما