شناسهٔ خبر: 176889 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حسینی: نباید در دریافت مالیات به مردم فشار آورد

مالیات نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز که کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد فشار بر کسبه و اصناف می تواند نارضایتی ایجاد کند که این امر مورد تایید مجلس نیست.

به گزارش «نماینده»، سید کریم حسینی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب بیان کرد: مالیات یکی از ارکان مهم در سازندگی کشور است اما نباید در دریافت آن به مردم فشار آورد.

وی افزود: امروز که کشور ما در جنگ اقتصادی به سر می برد فشار بر کسبه و اصناف می تواند ایجاد نارضایتی نماید که این امر مورد تایید مجلس نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس خاطرنشان کرد: اصناف و مردم به ما مراجعه می کنند و ناراحتی خود را از وضعیت مالیات به گوش ما رسانده اند و ما نیز امیدواریم سازمان مالیاتی کشور با دقت بیشتری این موضوعات و نگرانی ها را بررسی نماید.

حسینی تصریح کرد: اخذ مالیات به هر طریق و شکلی صحیح نمی باشد و ممیزان و همه بخش‌های مالیاتی باید بر اساس قانون اقدام نمایند تا حقی ضایع نگردد.

وی یادآور شد: طی دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا و شرایط آب و هوایی معیشت مردم آسیب دیده است که در این خصوص از مسئولین می خواهیم درک بیشتری از شرایط ارائه بدهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید یک اعتماد دوسویه بین مردم و دولت باشد، چرا که همه اقشار علاقه دارند در سازندگی کشور نقش داشته باشند.

نظر شما