شناسهٔ خبر: 176888 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مسیر خودکفایی نظامی ایران توقف ناپذیر است/ تقویت بنیه دفاعی متناسب با نیازهای داخلی انجام می‌شود

علی علیزاده عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد استقلال و خودکفایی نظامی و دفاعی ایران توقف ناپذیر است زیرا شاهد تقویت بنیه دفاعی و همچنین بروزرسانی مستمر در عرصه نیروهای مسلح متناسب با نیازهای داخلی کشورمان هستیم.

به گزارش «نماینده»، علی علیزاده در رابطه با خودکفایی کشورمان در حوزه تولید و تامین تجهیزات نظامی خصوصا پدافند هوایی، گفت: دستیابی ایرانیان به فناوری های صلح آمیز دفاعی متکی بر دانش جوانان این مرز و بوم است.

نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جایگاه ایران در تولید پهپادها، موشک ها و غیره رفیع است، اظهار کرد: در واقع کشورهای اندکی هستند که می توانند اقدام به تولید محصولات و تجهیزات یاد شده کنند و جمهوری اسلامی نیز یکی از آنها بشمار می رود.

وی با بیان اینکه استقلال و خودکفایی نظامی و دفاعی ایران توقف ناپذیر است، ادامه داد: در واقع شاهد تقویت بنیه دفاعی و همچنین بروزرسانی مستمر در عرصه نیروهای مسلح متناسب با نیازهای داخلی کشورمان هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه نخبه پروری و اعتماد به جوانان در این حوزه یکی از مولفه های دستیابی به موفقیت محسوب می شود، افزود: به عبارتی بدنه نیروهای مسلح ایران برگرفته از افراد جوان و با روحیه انقلابی است که موجب شده در مسیر توسعه از همه محدودیت ها و چالش ها عبور کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا منتخبان ملت نیز همواره تلاش کردند در حوزه تقنینی و همچنین پیش بینی اعتبارات سالانه توجه ویژه ای به تقویت بنیه دفاعی کشورمان داشته باشد./

نظر شما