شناسهٔ خبر: 176836 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اعتماد به صنایع کوچک و حمایت از آنها می تواند به افزایش صادرات منجر شود

سیاه کلی عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس در شهرک صنعتی کاسپین ۲ آبیک در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی گفت: اعتماد به صنایع کوچک و حمایت از آنها می تواند به افزایش صادرات منجر شود.

به گزارش «نماینده»، لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در شهرک صنعتی کاسپین ۲ آبیک حاضرشد و با تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار گفت: سود بالای بانکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران است که روند تولید را دچار چالش کرده است.

وی افزود: باید به صنایع کوچک داخلی اعتماد کرده و زمینه نقش آفرینی صنایع داخلی را در بازارهای بین‌المللی فراهم کنیم و اگر این مهم محقق شود می توانیم خود را در ردیف کشورهای صنعتی بدانیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس بیان کرد: برخی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین۲ در محدوده شعاع ۱۲۰ کیلومتری قرار دارند و چون این مصوبه در گذشته تعیین شده نباید امروز این واحدها دچار مشکل شوند و قانون برای واحدهای جدیدی که بتازگی در این محدوده مستقر می شوند اعمال شود./

نظر شما