شناسهٔ خبر: 176824 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

مسئولان دولت قبل برای کوتاهی در مقابله با کرونا مواخذه شوند

حسن نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت دولت آیت الله رئیسی در مهار بیماری کرونا،گفت: مسئولان دولت قبل به دلیل کوتاهی در مقابله با بیماری کرونا باید مورد مواخذه قرار گیرند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام حسن نوروزی با اشاره به موفقیت دولت رئیسی در مهار بیماری کرونا، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران دولت قبل به دلیل کوتاهی‌هایی که در مقابله با بیماری کرونا داشتند باید مورد مواخذه قرار گیرند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل اهمال و کوتاهی دست اندرکاران در دولت قبل برای مقابله با بیماری کرونا ما دیدیم که تعداد جان باختگان ناشی از این بیماری به بیش از ۷۰۰ نفر در روز نیز رسید.

نوروزی اظهار داشت: مسئولان دولت قبل وظیفه داشتند تا اطلاعات لازم را برای پیشگیری به مردم بدهند و خود نیز با تهیه واکسن و اجرای واکسیناسیون گسترده جلوی شیوع این بیماری در کشور را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه دست‌اندرکاران در دولت قبل به دلیل تفکراتی که داشتند اقدام خاصی را در مقابله با بیماری کرونا صورت ندادند و ما شاهد جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بودیم.

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس افزود: جان باختن روزانه چند صد نفر از هموطنانمان به خاطر ابتلا به بیماری کرونا موضوعی نیست که بتوان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد.

نظر شما