شناسهٔ خبر: 176820 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پاسداران به نقطه قدرت بدون بازگشت رسیده است/ شاهد پریشان حالی مقامات کاخ سفید هستیم

راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس اعتقاد دارد امروزه سپاه پاسداران به نقطه قدرت بدون بازگشت رسیده لذا اقدامات اخیر و تحریم های گذشته کاخ سفید شبیه شوخی است.

به گزارش «نماینده»، احمد راستینه هفشجانی در خصوص اقدام ضدایرانی وزارت خارجه آمریکا برای پرداخت جایزه ۱۵ میلیون دلاری در ازای دریافت اطلاعات درباره سپاه پاسداران، گفت: عملکرد سپاه آنقدر خوب بوده که خار چشم دشمنان شده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع مستکبران از قدرت افزایی رخ داده در درون سپاه موجب شده مقامات این کشور پریشان احوال شده و دست به اقدامات بی خاصیت بزنند.

وی با اشاره به اینکه خط رشد سپاه درون زا و متکی بر ظرفیت های بی نظیر نیروهای نخبه و اندیشمند است، ادامه داد: در واقع ظرفیت های سپاه متکی به مردم، ایمان به خدا و باورهای انقلابی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه شبکه های بیگانه حمله های متعدد به سپاه انجام می دهند زیرا این مجموعه در همه ماموریت هایش برای پاسداری از انقلاب توانسته خط تقابل با دشمنان و ابرقدرت ها را به هزاران کیلومتر دورتر از مرزها ارتقاء داده است، افزود: بر این اساس مشاهده می شود آمریکایی ها برای حفظ حیات خودشان، از نزدیک شدن و تهدادات امنیتی بر علیه کشورمان در مرزهایمان پرهیز کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاخ سفید همواره تلاش می کند سپاه را تحت تحریم قرار دهد که اقدامی خنده دار است، خاطرنشان کرد: امروزه سپاه پاسداران به نقطه قدرت بدون بازگشت رسیده لذا اقدامات اخیر و تحریم های گذشته کاخ سفید شبیه شوخی است.

نظر شما