شناسهٔ خبر: 176773 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

طرح ایجاد پدافند منطقه‌ای کاخ سفید دامن زدن به سیاست ایران هراسی است

آصفری نماینده مردم اراک در مجلس اعتقاد دارد تلاش آمریکا برای ایجاد پدافند منطقه‌ای در برابر موشک‌ها و پهپادهای ایران، به نوعی دامن زدن به سیاست ایران هراسی است.

به گزارش «نماینده»، محمد حسن آصفری در رابطه با انتشار مطلبی در رسانه های بین المللی مبنی بر تلاش آمریکا برای ایجاد پدافند منطقه‌ای در برابر موشک‌ها و پهپادهای ایران، گفت: همگان به خوبی می دانند اقدامات تهران برای تقویت و توسعه فناوری های موشکی و پهپادی در راستای تقویت بنیه دفاعی کشورمان است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح مقابله با موشک ها و پهپادی های ایران صرفا برای ایجاد هراس نسبت به کشورمان است، اظهار کرد: در واقع باید یادآور شد جمهوری اسلامی هیچگاه درصدد تجاوزگری و جنگ با کشوری نبوده و همواره در راستای ایجاد امنیت در منطقه نیز گام برداشته است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد تقویت روابط و همکاری های امنیتی در منطقه از جمله اهداف ایالات متحده و رژیم صهیونیستی برای ایجاد پدافند منطقه‌ای در برابر موشک‌ها و پهپادهای ایران است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها همواره با ایجاد تنش در منطقه، اهداف شوم خودشان را پیگیری کرده اند، افزود: بر این اساس به کشورهای همپیمان آمریکا توصیه می شود در مسیر اشتباه کاخ سفید قدم برندارند زیرا نتیجه مطلوبی برای آنها نخواهد داشت.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تقویت بنیه نظامی هر کشوری در چارچوب قوانین بین المللی، ارتباطی با دیگر کشورها ندارد، خاطرنشان کرد: همچنین باید یادآور شد تا زمانی که بر علیه‌ کشورمان اقدام نظامی انجام نشود، اقدام نظامی متقابل صورت نمی گیرد.

نظر شما