شناسهٔ خبر: 176707 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رژیم جعلی اسرائیل درصدد فضاسازی علیه ایران است/ اقدامات نمایشی راه بجایی نمی‌برد

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد شبیه‌سازی حمله به ایران در یک مانور نظامی توسط رژیم صهیونیستی، فقط فضاسازی علیه کشورمان است.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نظری در رابطه با شبیه‌سازی حمله به ایران در یک مانور نظامی توسط رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم جعلی اسرائیل در حال فرار رو به جلو است و با طراحی این رزمایش اقدامی روانی انجام داده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع صهیونیست ها می خواهند با ایجاد فضاسازی علیه کشورمان، بر موضع ضعیف خودشان سرپوش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات نمایشی رژیم صهیونیستی نمی تواند آنها را از سرنوشت فروپاشی نجات دهد، ادامه داد: پروژه ایجاد تروریست های نیابتی داعش نیز به عنوان تیر آخر این رژیم و حامیانش به سنگ خورد لذا شاهد سرعت گرفتن مسیر سرازیری و نابودی صهیونیست ها هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه صهیونیست ها در مقابل موشک های کوتاه برد فلسطینیان توانایی ایستادگی ندارند، افزود: چطور سران این رژیم جعلی مدعی حمله به مواضع جمهوری اسلامی هستند؟.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد شبیه‌سازی حمله به ایران در یک مانور نظامی توسط رژیم صهیونیستی، همانند نامش فقط پروژه شبیه‌سازی است.

نظر شما