شناسهٔ خبر: 176636 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: روابط عمومی برنامه اتم

برخی‌ها نمی‌توانند با سیره امام و اهداف انقلاب پیش بروند، پس امام و انقلاب را تحریف می‌کنند

محمد سبزی ساوه و زرندیه محمد سبزی گفت: امروز برخی‌ها سعی بر این دارند که از انقلاب و امام تصویر و تفسیر نادرستی نشان بدهند. چرا که خودشان نمی‌توانند با اهداف انقلاب جلو بروند. پس سیره امام را به نوعی که خودشان دوست دارند تحریف می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، محمد سبزی نماینده مردم ساوه و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در ارتباط با سخنرانی رهبر انقلاب در حرم امام‌خمینی(ره) گفت: مقام معظم رهبری  در ۱۴خرداد امسال هفت توصیه داشتند؛ که چهار توصیه سلبی و سه توصیه نیز ایجابی بود. آن چهار توصیه، همه با  کلمه نگذارید بود. نگذارید از انقلاب هویت زدایی شود. نگذارید امام تحریف و کمرنگ شود. نگذارید نفوذ کنند. فرموند نگذارید این گونه تصور شود که انقلاب به بن بست رسیده است. توصیه فرمودند که افشاءگری کنید، دروغ و افتراء را بگویید. قدردان زحمات مسئولینی که زحمت میکشند باشید. خیلی حکیمانه بیاناتی را بیان کردند. وقتی به گفته‌های رهبری فکر میکنیم میبینیم که چقدر بروز مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را نسخه‌ی درمان می‌پیچیند. 

نماینده مردم ساوه در ارتباط با موضوع هویت‌زدایی از انقلاب نیز خاطرنشان کرد: در بحث هویت‌زدایی از انقلاب باید گفت انقلاب ما با یک آرمان هایی آمده و هویت انقلاب ما چیزی بود که سال ۴۲ امام عنوان کرد. امام سه هدف داشت. هدف اول این که شاه خائن را از ممکلت بیرون کنیم هدف دوم حکومت اسلامی تشکیل دهیم و هدف سوم پرچم این نظام را دست صاحب اصلی آن بپساریم. از سال ۴۲ هدف و آرمان امام بوده و با کمک مردم به این اهداف رسیدند.

وی ادامه داد و افزود: امروز برخی‌ها تفکر غلطی دارند و سعی بر این دارند که از انقلاب و امام تصویر و تفسیر نادرستی نشان بدهند. چرا که خودشان نمی‌توانند با اهداف انقلاب جلو بروند. پس سیره امام را به نوعی که خودشان دوست دارند تحریف می‌کنند. لذا با این کار به دشمن خدمت بزرگی می‌کنند. این کار، کار بسیار خطرناکی است و مردم و مسئولین باید امام را خوب شناخته و به دیگران بشناسانند. تا انقلاب با همان ماهیت و اهدافی که امام داشت را ما دنبال کنیم و به اهداف انقلاب برسیم.

نظر شما