شناسهٔ خبر: 176630 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

افزایش غنی سازی بهترین پاسخ به صدور قطعنامه احتمالی علیه ایران است

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: اگر قطعنامه علیه ایران در شورای حکام تصویب شد افزایش غنی سازی را رقم بزنیم.

به گزارش «نماینده»، جلال رشیدی کوچی با اشاره به ارائه پیش نویس قطعنامه ای علیه ایران به شورای حکام گفت: اگر این قطعنامه در شورای حکام آژانس بین الملل انرژی اتمی به تصویب برسد انتظار می رود ایران بدون معطلی به سمت افزایش غنی سازی پیش برود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس با تاکید بر اینکه ایران همواره حسن نیت خود را نشان داده است و تحت بازرسی های آژانس بوده، اظهار داشت: غرب تصور می کند اگر فشار را بر ایران افزایش دهد و تحریم های بیشتری اعمال کند می تواند به اهداف مدنظر خود دست یابد.

وی افزود: از این رو در شرایطی که همکاری ایران با آژانس در نهایت منجر به صدور قطعنامه ای علیه ما می شود باید بدون تعارف غنی سازی را افزایش دهیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: هر زمان کوتاه آمدیم و به موضوعی رضایت دادیم، تحریم ها سخت تر شد از این رو باید به این سمت و سو برویم که اگر قطعنامه تصویب شود مهمترین جواب این باشد که به سمت تقویت غنی سازی و ارتقا سطح غنی سازی برویم./

نظر شما