شناسهٔ خبر: 176530 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

واردات، توان رقابت خودروسازهای داخلی را افزایش خواهد داد

تالار پشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات سبب رشد صنعت خودروسازی کشور خواهد شد و خودروسازان باید با افزایش کیفیت و اجرای استانداردهای جهانی، وارد مسیر صادرات شوند.

به گزارش «نماینده» عزت الله اکبری تالار پشتی  رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جریان نظارت میدانی بر واحدهای صنعتی و معدنی استان آذربایجان شرقی از  ایران‌خودرو تبریز بازدید کرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با بیان اینکه هر قدر تولیدکنندگان از تفکر دولتی فاصله بگیرند، موفقیت بیش‌تری کسب خواهند کرد، گفت: تولیدکنندگان استان آذربایجان باید توقعات و انتظارات استانداردی و کیفیتی را رعایت کنند.

وی افزود: واردات خوب است اما باید خودمان را باور کنیم و با افزایش سطح استانداردها خودروهای داخلی را به سطح جهانی رسانده و توان صادرات را ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: واردات توان رقابت خودروسازهای داخلی را افزایش خواهد داد و سبب ارتقای آن‌ها خواهد شد.

همچنین اکبری تالارپشتی به همراه مدیرعامل ایران خودرو از شرکت‌های متبط با این حوزه بازدید کردند و در جریان مشکلات و موانع پیش روی آن‌ها قرار گرفت./

نظر شما