شناسهٔ خبر: 176454 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: برنا

انتصاب دستیار مردمی‌سازی دولت توسط رئیسی به موقع بود/ دستیار جدید نگاه دولت و مردم را برای اجرای بهتر طرح‌ها به هم نزدیک می‌کند

حسین پور کمال حسین پور گفت: دستیار دستیار مردمی‌سازی دولت می‌تواند در جهت مردمی کردن دولت و عمل به شعارهای رئیس جمهور در این موفق ظاهر شود.

به گزارش «نماینده»، کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و عضو کمیسیون عمران مجلس  در رابطه با انتصاب دستیار جدید توسط رئیس‌جمهور با عنوان "دستیار مردمی‌سازی دولت" گفت: انتصاب دستیار مردمی‌سازی دولت  توسط رئیسی به موقع بود چون مردمی سازی با شعار انجام نمی‌شود باید در عمل یک شخصی باشد که متولی مردمی‌سازی دولت باشد. پس در چنین شرایطی انتصاب به‌جا و درستی را شاهد بوده‌ایم. اگر دستیار جدید توانایی، علم و تجربه داشته باشد و آقای رئیسی هم اختیارات بدهد، (که قطعا این‌طور است)، می‌تواند در جهت مردمی کردن دولت و عمل به شعارهای رئیس جمهور در این موفق ظاهر شود.

نماینده پیرانشهر اظهار داشت: باید دولت به مردم نزدیک شود، همه تصمیمات را نمی‌شود در اتاق‌های بسته گرفت. من شخصا این جراحی اقتصادی را عالی می‌دانم و حذف ارز از نقاط مثبت دولت آقای رئیسی است و وجود دستیار جدید می تواند در این مسیر و نزدیک شدن نگاه مردم و دولت برای اجرای بهتر طرح کمک کند.

وی افزود: برای این که این تصمیمات مثمر ثمر بوده و به نفع جامعه و کشور باشد، باید ما به مردم نزدیک باشیم و از خود آن‌ها بازخورد بگیریم و نه صرفا از کارشناسان و مسئولین در دولت. در سایر مسائل نیز مردمی‌بودن مصوبات هیات دولت و اقداماتی که وزرا دارند در برخورد با عموم جامعه، مردمی بودن دولت را کاهش یا افزایش خواهد داد.

نظر شما