شناسهٔ خبر: 176315 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مراقب باشیم در واردات خودرو هم «سلطان» ایجاد نکنیم

سیدعلی موسوی نماینده ملکان عضو هیات رئیسه هیات تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی در مجلس گفت: نباید در بحث واردات خودرو به گونه‌ای عمل کنیم که این کار نیز به دست سلطان‌های واردات بیفتد و ما در کنار سلاطین دیگر، سلطان واردات خودرو هم داشته باشیم.

به گزارش «نماینده»، سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به بحث واردات خودرو به کشور گفت: نباید در این بخش به گونه‌ای عمل کنیم که واردات خودرو هم دست شرکت‌های خودروسازی بیفتد.

وی افزود: باید مراقب باشیم همان طور که در بحث شکر و سکه و... سلطان‌های زیادی داشتیم، در بحث واردات خودرو برای خودمان سلطان درست نکنیم و این کار را به دست سلاطین واردات ندهیم.

عضو هیات رئیسه هیات تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی در مجلس اظهار داشت: ما در حوزه خودرو متأسفانه مافیا داریم که برخی از این مافیاها اشخاص حقیقی و افراد هستند و برخی هم در قالب اشخاص حقوقی و شرکت، بر صنعت خودروی ما سایه افکنده‌اند.

موسوی خاطرنشان کرد: من یکبار در گفت‌وگوی تلویزیونی خطاب به وزیر صمت گفتم که اگر آقای مقیمی مدیرعامل پیشین ایران خودرو خوب بود چرا او را برداشتید و اگر بد بود چرا پس از اینکه از مدیرعاملی ایران خودرو او را برداشتید به سمت معاونت شرکت ایدرو منصوب کردید. این یک چشمه از مافیا در صنعت خودروست.

وی افزود: باید مراقبت کرد که واردات خودرو به کشور به سرنوشت تولید خودرو دچرا نشود. مردم مجبور نشوند فشار مضاعفی را متحمل شوند.

نظر شما