شناسهٔ خبر: 176171 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آصفری با اشاره به فرصت 3 روزه مجلس به ایران خودرو و سایپا:

باید تکلیف 10 هزار خودرویی که در پارکینگ ها تحویل مرم داده نمی شود، مشخص شوند/خودروسازها برنامه شان را ارائه ندهند مجلس ورود جدی خواهد کرد

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به جلسه نمایندگان با مسئولان خودروساز سایپا و ایران خودرو و مسئولان وزارت صمت اشاره کرد و گفت: در این جلسه تاکید شد که باید ایران خودرو و سایپا نقشه جامع و قیمت خود را مشخص و برنامه خود را برای کیفیت خودرو معلوم کنند.

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس در گفت وگو با خبرنگار "نماینده" با اشاره به مهلت ۳ روزه مجلس به ۲ خودروساز ایران خودرو و سایپا اظهارداشت:  در خصوص خودروسازهای داخلی، ایران خودرو و سایپا مردم گلایه های زیاد و اعتراضات جدی دارند که به دو موضوع کیفیت و قیمت خودروی داخلی باز میگردد و این امر باعث اعتراض و گلایه مندی عموم نمایندگان مجلس شده است.
نماینده مردم اراک در مجلس برهمین اساس تصریح کرد: مجلس هفته گذشته جلسه ای را با مسئولان خودروساز سایپا و ایران خودرو و مسئولان وزارت صمت داشت و در آنجا صحبت هایی که آقایان داشتند برای نمایندگان توجیه نبود و لذا تاکید شد که باید ایران خودرو و سایپا نقشه جامع و قیمت خود را مشخص و برنامه خود را برای کیفیت خودرو معلوم کنند.
وی تاکید کرد: تکلیف ده ها هزار خودرویی که متاسفانه الان در پارکینگ های مختلف کشور ایران خودرو وجود دارد و تحویل مردم داده نمی شود باید مشخص شوند البته خودروساز میگفت به دلیل مشکل پلاک است ولی ما اعتقاد داریم که فقط مساله پلاک نیست بخشی به خاطر سیاسی کاری خود شرکت های خودروساز است.
آصفری در پایان خاطرنشان کرد: این مسائل باید سریع تر حل شود و نمایندگان مجلس تاکید داشتند که اگر خودروسازها برنامه خود را ارائه ندهند، مطمئنا مجلس بی تفاوت نخواهد بود و ورود جدی در این حوزه خواهد داشت.

نظر شما