شناسهٔ خبر: 176151 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تک بعدی بودن احزاب در کشور مسئله شده است

نشست حزب نسل نو نائب رئیس مجلس با بیان اینکه تک بعدی بودن احزاب در کشور مسئله شده، گفت: احزاب باید ببینند برای تمدن اسلامی چه کاری می توانند انجام دهند و با چه روشی برای رسیدن به تمدن اسلامی ایفای نقش کنند.

به گزارش «نماینده»، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست کشوری حزب نسل نو با بیان اینکه حزبی در کشور ما به معنای واقعی وجود ندارد، گفت: احزاب نتوانستند جایگاه اصلی خود را پیدا کنند و به انگشتان دست حزبی پیدا نمی شود که به معنای واقعی حزب باشد، اینکه نسل نو مصمم و از بنا کار حزبی می کند کار درستی است. 

وی افزود: احزاب باید ببینند برای تمدن اسلامی چه کاری می توانند انجام دهند و با چه روشی برای رسیدن به تمدن اسلامی ایفای نقش کنند.

نیکزاد با بیان اینکه باید ببینیم احزاب قدرت را برای چه می خواهند؟ تصریح کرد: تک بعدی بودن احزاب در کشور مسئله شده است. 

نایب رئیس مجلس ضمن تاکید بر اینکه نسل نو باید خط مشی و اصولی داشته باشد، تصریح کرد: هر چند این دولت آدم ها را جابجا نکرده است ولی از طرفی نیز نیروی انسانی وجود ندارد.

وی افزود: اگر فرهنگ درست شود و تربیت توحیدی باشد از درونش حاج قاسم سلیمانی ها بیرون می آید.

نیکزاد با بیان اینکه احزاب باید کار تخصصی و سازماندهی خود را انجام دهند، تصریح کرد: هر حزبی باید بتواند جهاد تبیین را در استان‌ها عملیاتی کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: می توان یک پایه‌ جدیدی گذاشت و کادرسازی انجام داد ولی موفقیت زمانی است که کسانی از حق مسلم خودشان بگذرند و خودشان را فدا کنند تا انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به آرمان های الهی و انقلابی برگردد.

وی افزود: شبهه بر انقلاب و نظام زیاد شده است و بخش زیادی آن در حوزه اقتصاد است و هرچند برای  «نان، مسکن، آزادی» انقلاب نکرده ایم ولی از آرمان‌های انقلاب کمی فاصله ایجاد شده است و باید حزب برنامه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی ارائه بدهد و بگوید می خواهم کشور را به فلان نقطه برسانم.

نظر شما