شناسهٔ خبر: 176057 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

گام مهم وزارت علوم در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت

زهره سادات لاجوردی عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش روند اجرای قانون جوانی جمعیت از سوی دستگاه‌های مسوول به کمیسیون فرهنگی خبر داد و گفت: وزارت علوم خوابگاه‌های متأهلی را تجهیز کرده است.

به گزارش «نماینده»، زهره‌ السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز دستگاه‌های مسوول در اجرای قانون جوانی جمعیت در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی را از میزان اجرای این قانون در شش ماهه گذشته به اعضا ارائه کردند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: از جمله اقداماتی که در شش ماهه گذشته انجام شده فعالیت مراکز مشاوره در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و ارائه مشاوره به زوج‌های جوان و جوانان براساس فرهنگی ایرانی - اسلامی است.

لاجوردی خاطر نشان کرد: همچنین در مورد خوابگاه‌های متأهلی، وزارت علوم خوابگاه‌های متأهلی را تجهیز کرده و ساخت خوابگاه‌های متأهلی جدید در دستورکار این وزارتخانه است.

وی افزود: علاوه بر گزارش‌های شفاهی، گزارش‌های مکتوب از اجرای قانون جوانی جمعیت باید از سوی دستگاه‌های مختلف به کمیسیون ارائه شود و اگر هم قانون در مواردی اجرا نشده، باید دلایل آن از سوی دستگاه مربوطه ذکر شود.

نظر شما