شناسهٔ خبر: 176040 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هدف گذاری شهرداری و شورای شهر در مبارزه با فساد/ هزینه مبارزه با فساد را پرداخت می‌کنیم

سروری نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه هدف گذاری شهرداری و شورای شهر درست بوده و مبارزه با فساد هزینه دارد و هزینه آن را پرداخت می‌کنیم، گفت: جمع‌آوری سازه تخلف پالادیوم هم نشان از عزم مقابله با فساد دارد.

به گزارش «نماینده»،‌ پرویز سروری، نائب رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت هفته سلامت و ضروت توجه به این هفته اظهار داشت: باید از همه پرستاران و پزشکان که در دوران بیماری کرونا تلاش کردند تشکر کنم.

وی بیان داشت: روز سه شنبه برنامه ای برای بزرگداشت کادر سلامت در شهرداری برگزار خواهد شد اما باید از تلاش و از خودگذشتگی کادر درمان که در طول دو سال گذشته به مقابله با کرونا پرداختند تقدیر کرد.

سروری با اشاره به ارتحال شهادت گونه نادر طالب زاده یادآور شد: در جامعه غرب همه چیز ابزاری شده است. اگر قهرمانی بخواهد رویه ضد ستم داشته باشند می گویند ورزش را سیاسی کنید اما در اوکراین می گویند ورزش سیاسی نیست و اتفاقی نیفتاده است.

وی همچنین با اشاره به هفته جهانی آزادی رسانه‌ها گفت: امروز در جهان همه چیز ابرازی شده است و آزادی مطبوعات هم دستمایه همین موضوع شده است و نمی‌توان تصویری از سردار سلیمانی را در صفحات مجازی منتشر کرد و این نمونه‌ای از نبود آزادی است.

نایب رئیس شورای شهر تهران درباره جراحت شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ به دست مفسدان گفت: این نیرو در راه مبارزه با فساد و سودجویی عده ای طماع به شکل خطرناکی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. این موضوع نشان می‌دهد هدف گذاری شهرداری و شورای شهر درست بوده و مبارزه با فساد هزینه دارد و هزینه آن را پرداخت می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: جمع‌آوری سازه تخلف پالادیوم هم نشان از عزم شورای شهر و شهرداری برای مقابله با فساد است.

وی همچنین درباره ماجرای پیش آمده در مورد نیروی پلیس گفت: وقتی در فضای مجازی برخوردهای تضعیف کننده را نسبت به پلیس انجام می‌دهیم اراذل و اوباش تقویت می‌شوند و همین موضوع منجر به حمله به شخصی خدوم می‌شود و از پلیس می‌خواهیم اقتدار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سروری تأکید کرد: در کشورهای غربی که مدعی آزادی حقوق بشر هستند برخوردهای خشنی دارند. ما آن رفتار را محکوم می کنیم اما این موضوع را نیز محکوم می کنیم که پلیس تضعیف شود و اینگونه به پلیس حمله صورت بگیرد. انتظار داریم که پلیس در راستای امنیت شهروندان و اقتدار را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به حضور ۱۳ کشور در نمایشگاه گل و گیاه تهران یادآور شد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که نمایشگاه خوبی برگزار شد. 

نظر شما