شناسهٔ خبر: 176034 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اقدامات مثبت دولت رئیسی/ عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی هستند

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اقدامات مثبت دولت را نادیده گرفت، اما امروز عده‌ای به دنبال ایجاد حاشیه برای دولت و مجلس و سیاسی‌کاری هستند.

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی، درباره عملکرد دولت رئیسی، اظهار داشت: دولت تاکنون اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف انجام داده است که نباید نادیده گرفته شود.

وی بیان کرد: تقویت ارتباط با کشورهای همسایه، شرق و منطقه از جمله اقدامات مثبتی است که دولت سیزدهم در دستور کار خود قرار داده است. تقویت دیپلماسی منطقه‌ای از جمله اقدامات مهم دولت است که تاثیرات خوبی در وضعیت کشور داشته و در ادامه هم خواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با دیپلماسی فعال و عزتمندانه دولت رئیسی، بخشی از اموال و منابع ارزی بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آزاد شده یا در حال آزادسازی است که این موضوع نیز در رفع مشکلات اقتصادی کشور بسیار اثرگذار است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید از یاد ببریم دولت سیزدهم در شرایطی آغاز به کار کرد که شیوع بیماری کرونا و آمار مرگ و میرهای حاصل از آن بسیار زیاد بود و دولت روحانی هم تلاش خاصی برای تامین واکسن نمی‌کرد. دولت رئیسی با تدابیر ویژه توانست واکسن مورد نیاز کشور برای مقابله با کرونا را تامین کند که این اقدام منجر به کاهش سطح همه‌گیری این بیماری در کشورمان شد.

یوسفی تأکید کرد: متاسفانه برخی از افراد و جریان‌ها به دنبال حاشیه‌سازی برای دولت و مجلس انقلابی هستند. باید به دولت فرصت کافی داده شود تا راهکارهای خود را برای رفع مشکلات کشور عملیاتی کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از افراد و جریان‌های سیاسی به هیچ وجه نگران وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نیستند، بلکه به دنبال ایجاد حاشیه برای دولت و مجلس و سیاسی‌کاری هستند. این افراد همان کسانی هستند که در برابر ناکارآمدی‌های دولت روحانی سکوت کرده بودند و امروز با ایجاد حواشی برای مجلس و دولت می‌خواهند کاری کنند که عملکرد نامناسب دولت سابق به فراموشی سپرده شود.

نظر شما