شناسهٔ خبر: 175949 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تقویت جبهه مقاومت، دشمنان جمهوری اسلامی را کیلومترها دورتر از مرز زمین‌گیر می‌کند

امامی راد نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس نتیجه تقویت جبهه مقاومت را زمین‌گیری دشمنان اسلام، کیلومترها آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی دانست و افزود: تحرکات جبهه مقاومت به تأسی از انقلاب اسلامی، دشمنان ایران و اسلام را هزاران کیلومتر آن طرف مرز، وادار به درگیری می‌کند.

به گزارش «نماینده»، حسین امامی راد با بیان اینکه روز قدس و راهپیمایی در این روز، یادگار ماندگار امام راحل(ره) است که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مبارز و مظلوم فلسطین و در محکومیت اشغال قدس از سوی رژیم نامشروع اسرائیل، روز قدس نامیدند، گفت: مردم ایران هر ساله در این روز با تأسی به آرمان ها و لبیک به امام(ره) به صحنه آمده و راهپیمایی می کنند.

نماینده مردم چناران، طرقبه، شاندیز، گلبهار، گلمکان، سیدآباد و رادکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه مسأله قدس و فلسطین را از دو جهت برای جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از جنبه های اهمیت آن بر اساس باورهای دینی، اعتقادی و مذهبی است که قدس نخستین قبله گاه مسلمین بوده و این سرزمین برای ما مقدس است همچنین یکی از باورهای اعتقادی ما این است که اگر ندای تظلم خواهی مسلمانی را بشنویم، یاری او بر ما واجب می شود.

وی در ادامه به تشریح اهمیت قدس و فلسطین از جنبه سیاسی آن پرداخت و عنوان کرد: حمایت از جبهه مقاومت در مقابل صهیونیست ها و تکفیری ها چه در سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و غیره در کنار باورهای اعتقادیمان، خود یک استراتژی سیاسی و نظامی به شمار می رود.

امامی راد ادامه داد: نتیجه تقویت جبهه مقاومت این است که دشمنان ما هزاران کیلومتر آن طرف مرزهایمان زمین گیر تحرکات بیداری اسلامی و جبهه مقاومت شده و وادار می شوند کیلومترها دورتر از مرزهای ما با تحرکاتی که به تأسی از نظام و انقلاب پیش آمده، درگیر باشند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سال 94 فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید که از آن روز، روزشمار سرنگونی این رژیم آغاز شده و به زودی جهانیان شاهد افول و اضمحلال اسرائیل و ارباب پوشالی آنها، آمریکا خواهند بود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس به عنوان یک حرکت پرشور مردمی به فضل خدا تا آزادسازی قدس عزیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همان طور که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله در دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب را برگزار می کنیم، بعد از آزادسازی قدس و فلسطین با رویکرد جدیدی این پیروزی را در کنار دیگر افتخارات خود جشن خواهیم گرفت.

نظر شما