شناسهٔ خبر: 175847 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جلوی قراردادهای سفید امضا را بگیرید/ ضرورت افزایش نظارت ها بر فعالیت کارفرمایان

محمد بیگی عضو فراکسیون کارگری مجلس با انتقاد شدید از قراردادهای سفید امضاء و موقت خطاب به وزیر کار گفت: زجری که کارگران از چنین قراردادهایی می‌کشند بسیار است و بنده به عنوان زبان گویای کارگران خواستار افزایش نظارت ها و ارزیابی ها در مورد فعالیت کارفرمایان هستم.

به گزارش «نماینده»، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز همزمان با سفر دولت به استان قزوین، به همراه وزیر کار در شهرستان البرز حاضر و از پروژه نیمه کاره پیشنهادی برای بیمارستان تامین اجتماعی الوند بازدید کرد.

بانوی نماینده استان در این بازدید میدانی با اشاره به مذاکرات قبلی با وزیر کار، تاکید کرد: اقبالیه و الوند با توجه به جمعیت بالایی که دارند نیازمند راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی است؛ مطالبه جدی و ما از دولت محترم تصویب و تسریع در احداث این بیمارستان‌هاست.

عضو فراکسیون کارگری همچنین در مورد معطلی افزایش حقوق بازنشستگان به وزیر کار متذکر و خواستار ارتقاء کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان های تامین اجتماعی و درمانگاه ها شد و اعلام کرد: متاسفانه گزارش های نظارتی ما نشان می دهد که سطح کیفیت خدمات در برخی از این بیمارستان ها افت پیدا کرده که نیازمند نظارت بیشتر است.

محمدبیگی با انتقاد شدید از قراردادهای سفید امضاء و موقت گفت: زجری که کارگران از چنین قراردادهایی می‌کشند بسیار است و بنده به عنوان زبان گویای کارگرانی خواستار افزایش نظارت ها و ارزیابی ها در مورد فعالیت کارفرمایان هستم.

نظر شما