شناسهٔ خبر: 175846 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قدس به زودی آزاد خواهد شد/ اسراییل جنایتکار محکوم به نابودی است

شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: امروز اسراییل جنایتکار محکوم به نابودی است و در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد و تلاش همپیمانانش از آمریکا گرفته تا سعودی های کودک کش هم نمی‌توانند جلودار این اتفاق بزرگ باشند.

به گزارش «نماینده»، عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان مجلس شورای اسلامی امروز ( جمعه ۹ اردیبهشت ماه) در راهپیمایی روز قدس ضمن گرامیداشت این روز به عنوان یادگار ماندگار امام خمینی ( ره) گفت : ۴۳ سال از این انقلاب ولایی سپری شد و این ۴۳ سال عظمت اسلام واقعی را نمایانگر است.

وی ادامه داد: امروزه بقا و ایستادگی اسلام عزیز در وحدت ماست و وحدت مسلمانان مطمئنا به پیروزی های بزرگ ختم شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت : امروز ایران اسلامی طلایه دار اسلام ناب محمدی است ، ما در کشور و زمانی زندگی می‌کنیم که سیر تکاملی ظهور حضرت ولی عصر (عج) در حال تکمیل شدن است و روز قدس یکی از مهمترین این روز هاست و همه میدانیم تمدن نوین جهان اسلام ظهور امام عصر عجل الله است که به زودی شاهد این اتفاق بزرگ خواهیم بود .

شریعتی ادامه داد : امروز صدای مظلومیت مسلمانان جهان مخصوصا صدای مظلومیت مسلمانان عزیز فلسطینی شنیده می‌شود و مردمان مظلوم فلسطین چشم به ما دارند.

اسرائیل نابودی خود را در دست مسلمانان جهان احساس می‌کنند

وی ادامه داد : امروز اسراییل جنایتکار محکوم به نابودی است و در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد و تلاش همپیمانانش از آمریکا گرفته تا سعودی های کودک کش هم نمی‌توانند جلودار این اتفاق بزرگ باشند و اسراییل که نیل تا فرات را مطرح می‌کرد نابودی خود را در دست مسلمانان جهان احساس می‌کنند.

عفت شریعتی گفت : همانگونه که رهبری در برنامه گام دوم فرمودند تمدن نوین جهان اسلام به زودی محقق خواهد شد و دشمنان و مستکبران در جلوگیری از تحقق این اتفاق هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی ادامه داد : امروز در جهان اسلام در جمعه آخر ماه رمضان شاهد حضور زنان و مردان ، پیر و جوان حضور پیدا می‌کنند تا به جهانیان بگویند که ما در کنار فلسطین عزیز تا آزادی این کشور خواهیم ایستاد.

وی در پایان گفت : حاج قاسم سلیمانی شناسنامه تمام عیار ما ایرانی ها و خصوصا ما کرمانی هاست و خون‌بهای حاج قاسم عزیز آزادی قدس شریف است که به برکت خون شهدا عزیزمان خصوصا سیدالشهدا مقاومت این اتفاق به زودی اتفاق خواهد افتاد .

نظر شما