شناسهٔ خبر: 175839 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نباید در برابر وحشی‌گری‌های اسرائیل ساکت بمانیم

مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هر فردی که آزاده است، نباید در برابر وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین ساکت بنشیند و همه باید خواستار آزادی فلسطین باشیم.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی با تأکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس یک مسئله انسانی و فراتر از یک رویکرد اعتقادی است.

وی بیان کرد: مبارزه با ظلم، فساد و استکبار مسئله‌ای ضروری است و باید همه آزادگان جهان آن را مورد توجه قرار دهند. هر فردی که آزاده است، نباید در برابر وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین ساکت بنشیند و همه باید خواستار آزادی فلسطین باشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در برخی از کشورهای غربی شاهدیم عده‌ای به راحتی و به اسم آزادی بیان به خودشان اجازه می‌دهند که به مقدسات توهین شود و هیچ فرد و نهادی هم در مقابل آنان نمی‌ایستد. این در حالی است که برخی از کشورها اجازه نمی‌دهند که کسی برای مثال درباره «هولوکاست» صحبت کند و اگر فردی در این باره حرف بزند، محکوم و مجازات می‌شود.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی سال‌هاست تجاوز و تضییع حقوق مردم فلسطین را دنبال می‌کند و لازم است همه آزادگان جهان در برابر رژیم صهیونیستی بایستند و با آنان مقابله کنند.

نصیرایی گفت: مسئله فلسطین فقط به مسلمانان مربوط نیست، بلکه آزادی فلسطین یک موضوع بشری است و همه انسان‌های جهان باید خواستار آن باشند. رژیم صهیونیستی کاملاً غاصبانه فلسطین را اشغال کرده و با زور می‌خواهد مردم فلسطین را از سرزمین خودشان بیرون کند و هیچ حقی هم برای این ملت قائل نیست.

وی بیان کرد: تعیین روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) اقدام بسیار خوبی بود و باعث می‌شود که همه دنیا نسبت به مسئله فلسطین حساس شوند و نسبت به رفتارهای صهیونیست‌ها واکنش منفی نشان دهند و با آنان مقابله کنند. امیدواریم هر چه زودتر این غده سرطانی از سطح جهان ریشه‌کن شود.

نظر شما