شناسهٔ خبر: 175838 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سازش موجب جری‌تر شدن صهیونیست‌ها شده است

محمدصالح جوکار// رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: ملت ایران و سایر ملل آزاده جهان باید حمایت و همبستگی خود با ملت فلسطین را در روز قدس به نحو احسن به نمایش بگذارند و نشان دهند تا آزادی قدس پشتیبان ملت فلسطین هستند.

به گزارش «نماینده»، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن روز قدس گفت:‌ قدس متعلق به همه مسلمانان است و همه ملل مسلمان در قبال آن باید احساس مسئولیت داشته باشند.

وی افزود: تجربه نشان داده که رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد و تنها راه آزادی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیست مقاومت مسلحانه است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: تجربه مصر و اردن در دهه‌های گذشته برای سازش با رژیم صهیونیستی نشان داد که جز خواری و ذلت چیزی نصیب کشورهایی که با رژیم صهیونیستی صلح می‌کنند نمی‌شود چرا که این رژیم به هیچ چیز پایبند نیست.

جوکار خاطرنشان کرد: ملت ایران و سایر ملل آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس امسال باید حمایت و همبستگی خود با ملت فلسطین را به نحو احسن به نمایش بگذارند و به حامیان رژیم صهیونیستی این پیام را بدهند که تا آزادی قدس پشتیبان ملت فلسطین هستند.

وی افزود: هرگونه صلح و سازی با صهیونیست‌ها محکوم به شکست است، چرا که آنها به هیچ‌یک از اصول انسانی پایبند نیستند و باید با آنها با زبان زور صحبت کرد.

نظر شما