شناسهٔ خبر: 175836 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نفرت از رژیم صهیونیستی، جهانی شده است

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تنها مسلمانان در مقابل رژیم صهیونیستی قرار ندارند و نفرت جهانی از این رژیم کوک‌کش شکل گرفته است.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی بیان کرد: پایه پیام امام که شامل کشورهای اسلامی می‌شد برای جمعه آخر ماه رمضان بود اما اکنون پیام امام و بحث فلسطین از کشورهای اسلامی فراتر رفته است.

وی اضافه کرد: مسیحیان و سایر ادیان نیز به رژیم کودک کش واکنش می‌دهند، امام چشم‌انداز بلندی داشتند که همه کسانی که به قدس و قدمگاه انبیاء اعتقادی دارند پای کار آمده‌اند.

فلاحی خاطرنشان کرد: دید بلند امام امروز مسئله فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر را به دغدغه‌ای بین المللی در دنیا تبدیل کرده و جایگاه و پایگاه رژیم اشغالگر در حال محدودتر شدن است‌.

این‌نماینده مجلس ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب و مطرح شدن روز قدس گروههای مختلفی شکل گرفت که مرزهای این رژیم را کوچکتر کرده و رژیم صهیونیستی خود را داخل دیوارهایی محدود کرده تا مورد حمله قرار نگیرد.

فلاحی گفت: همه اینها ریشه در این دارد که توجه امام و انقلاب اسلامی به این مسئله یاعث شده نفرت جهانی در دنیا به وجود آمده و یهودی‌های غیر صهیونیست هم در راهپیمایی‌هایی که در نقاط مختلف دنیا برپا می‌شود، شرکت می‌کنند و همراه سایر ملل هستند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد رویش‌هایی در جبهه مقاومت در یمن هستیم که موشک‌های خود را به سمت مراکز حساس رژیم صهیونیستی هدف گرفته و منتظر فرمان شلیک هستند.

نظر شما