شناسهٔ خبر: 175829 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مسلمانان پای «آرمان فلسطین» ایستاده‌اند و کوتاه نخواهند آمد

محمد رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: ملت‌های مسلمان و ملل آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنند که پای آرمان فلسطین ایستاده‌اند و کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش «نماینده»، سید حمیدرضا کاظمی با اشاره به  فرا رسیدن روز قدس گفت: ملت ایران و ملل مسلمان و دیگر ملت‌های آزاده جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، از آرمان فلسطین حمایت خواهند کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس افزود: مستکبرین حامی رژیم صهیونیستی با حضور پرشور ملل آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس این پیام را درخواهند یافت که ملت فلسطین تنها نیست.

وی تاکید کرد: ملت‌های مسلمان و ملل آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنند که پای آرمان فلسطین ایستاده‌اند و کوتاه نخواهند آمد.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در یک سال اخیر شاهد برقراری روابط سیاسی از سوی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بودیم. لازم است ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس امسال مخالفت خود را با برقراری این روابط با رژیم صهیونیستی به همگان اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملل مسلمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال به همگان ثابت کنند که برقراری اینگونه روابط با رژیم صهیونیستی از انزجار آنها نسبت به این رژیم نامشروع کم نمی‌کند و آنها مخالف هرگونه سازش و دوستی با رژیم صهیونیستی هستند. 

نظر شما