شناسهٔ خبر: 175817 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مقاومت مسلحانه می‌تواند ملت فلسطین را در حوزه دیپلماسی نیز موفق بدارد

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز نماینده شیراز در مجلس گفت: مقاومت مسلحانه مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی می‌تواند آنها را در حوزه دیپلماسی هم موفق بدارد، وگرنه دیپلماسی به خودی خود کارگشا نیست.

به گزارش «نماینده»، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: تنها راه مقابله مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی، مقاومت مسلحانه است.

وی افزود: باید بدانیم که دیپلماسی بدون مقاومت مسلحانه هیچ فایده‌ای نه برای ملت فلسطین دارد و نه هیچ ملت دیگری.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیپلماسی و روابط دیپلماتیک هر کشوری زمانی موفق است که آن کشور از ارتش و قوای نظامی قدرتمندی برخوردار باشد و دستگاه سیاست خارجی آن کشور با تکیه بر قدرت نظامی کشور خود مذاکره کند.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی نیز رزمندگان ما هیچ گاه به این مسأله کاری نداشتند که وزیر خارجه و دستگاه دیپلماسی ما چه می‌کند و کار خود را در میدان جنگ می‌کردند و قوای نظامی و دستگاه دیپلماسی ما در آن زمان هر یک کار خود را به پیش می‌بردند.

این نماینده مجلس افزود: تنها راه موفقیت ملت فلسطین مقاومت مسلحانه است؛ چراکه با سلاح و روحیه سلحشوری مردم فلسطین است که می‌توان نیروهای ترسوی صهیونیستی را هر چند به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مجهز باشند از مواضع‌شان به عقب راند.

نظر شما