شناسهٔ خبر: 175816 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بیداری مضاعف ملت فلسطین/امنیت پوشالی رژیم صهیونیستی تضعیف شده است

ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیداری مضاعف مردم فلسطین باعث شده است امنیت پوشالی رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر تضعیف شود.

به گزارش «نماینده»، مهرداد ویس‌کرمی  با تأکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: در شرایطی که دولت‌های برخی از کشورهای اسلامی به واسطه ضعف حاکمیت و وابسته بودن به استعمار گاهی اوقات مواضع سازشکارانه اتخاذ می‌کنند، اما ملت‌های آنان آگاه و بیدار هستند و در مقابل استعمارگران جهان می‌ایستند.

وی بیان کرد: همدلی ملت‌های جهان با مردم فلسطین روز به روز بیشتر می‌شود که نقطه امید است. حدود دو سال به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان حضور حداکثری مردم جهان در راهپیمایی روز قدس آنطور که باید و شاید فراهم نبود، اما امسال این شرایط بیشتر فراهم است و امیدواریم که نمود وحدت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای آزادی فلسطین، منجر به نابودی رژیم صهیونیستی شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها همواره نشان دادند که خیلی از متحدان خود در هنگام سختی‌ها و تنگناها حمایت نمی‌کنند و آنها را تنها می‌گذارند. با اینکه رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکا است، اما آمریکا نشان داده است که در نهایت به هیچ کسی وفادار نیست. این مسئله یک تأثیر روانی و منفی روی حاکمیت رژیم صهیونیستی به جا گذاشته و در سقوط و اضمحلال رژیم صهیونیستی بسیار مؤثر است.

وی تأکید کرد: بیداری مضاعف مردم فلسطین هم موضوعی مهم است. علاوه بر غزه، در کرانه باختری هم شاهدیم از یکسو گنبد آهنین توسط موشک‌های مقاومت زیر سوال رفته و از سوی دیگر، امنیت پوشالی این رژیم منحوس با عملیات‌هایی که در کرانه باختری انجام شده و مانورهایی که در غزه رخ می‌دهد، روز به روز بیشتر تضعیف می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر رژیم صهیونیستی سقوط کند. همه ما وظیفه داریم از مردم فلسطین حمایت معنوی کنیم و روز قدس فرصت بسیار خوبی است که همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در راستای حمایت از مردم فلسطین حرکت کنند.

نظر شما