شناسهٔ خبر: 175814 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

دست انتقام ملت فلسطین دامن سازشکاران را خواهد گرفت

محمدصالح جوکار// رییس کمیسیون امورداخلی و شوراها گفت: سازشکاران با رژیم صهیونیستی بدانند دست انتقام ملت فلسطین دامن آنها را خواهد گرفت.

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار با اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت: روز قدس روز همبستگی با ملت فلسطین و روز دفاع از آرمان‌های قدس شریف است.

رییس کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدس جزیی از پیکر جهان اسلام است، افزود: در طول ۷۰ سال گذشته حقوق ملت فلسطین زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها لگدمال شده و زیر پا گذاشته شده و سرزمین آنها به دست اشغالگران صهیونیستی غصب شده است.

جوکار اظهار داشت: متاسفانه شاهد این هستیم که تعدادی از سردمداران کشورهای اسلامی به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آوردند که این کار آنها خیانت به آرمان فلسطین، به قدس شریف و به جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: تجربه سال‌ها و دهه‌های قبل درباره روابط با رژیم صهیونیستی نشان داده که چیزی جز خاری و ذلت نصیب کشورهای برقرار کننده روابط صلح‌آمیز با رژیم صهیونیستی نشده است و سردمداران کشورهایی که امروز دست به این کار زده‌اند بدانند که دست انتقام ملت فلسطین دامن آنها را خواهد گرفت.

نماینده مردم یزد در مجلس اضافه کرد: رژیم صهیونیستی فشارهای زیادی را به ملت فلسطین وارد می‌کند و جا دارد که ملت ایران و سایر ملل آزاده جهان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، حمایت همه جانبه خود را از ملت فلسطین اعلام کنند.

نظر شما