شناسهٔ خبر: 175764 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

هم افزایی امروز دستگاه‌های مختلف کشور دغدغه دشمن است

سروری نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اتفاقاتی که امروز در کشور رخ می‌دهد نشان از این دارد که دشمن برنامه ریزی دقیقی دارد و هم افزایی امروز دستگاه های اجرایی کشور دغدغه دشمن است

به گزارش «نماینده»، پرویز سروری در شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: امیرالمؤمنین (ع) شخصیت بی بدیل تاریخ بودند و دوست و دشمن ایشان را با توانایی‌های بزرگ می‌شناسند.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امیرالمومنین (ع) از شدت عدالت به شهادت رسیدند و امیدوارم همگی ما ادامه دهنده راه این حضرت باشیم.

سروری ضمن تبریک روز معمار گفت: معماری موجود تهران وحشی و بی ارتباط با معماری اسلامی است، رهبر معظم انقلاب بارها درباره معماری ایرانی اسلامی صحبت کردند و همگی ما وظیفه داریم زمینه اجرای این معماری را فراهم کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت سپهبد قرنی گفت: همچنین سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز تبریک می‌گویم زیرا سپاه امروز سمبل اقتدار کشورمان است.

وی با اشاره به روز روز زمین پاک گفت: بازیافت ۸۰ درصدی جز اهداف مجلس شورای اسلامی بوده است ما تاکنون حتی به کف این درصد هم نرسیده ایم و عملکردمان در حوزه بازیافت ۱۰ درصد را نشان می‌دهد و امیدواریم در دوره جدید در کنار شهرداری تهران شاهد شکل گیری محیطی پاک با مدیریت صحیح پسماند باشیم.

سروری تصریح کرد: اتفاقاتی که امروز در کشور رخ می‌دهد نشان از این دارد که دشمن برنامه‌ریزی دقیقی دارد و هم افزایی امروز دستگاه‌های اجرایی کشور دغدغه دشمن است و می‌خواهند به گونه‌ای القا کنند که درگیری مذهبی در حال شکل گیری است و آن‌ها در ایران و افغانستان به دنبال ایجاد شرایطی خاصی هستند.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز موضوع مورد توجه داخل کشور است در موضوع سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه دیدیم که عده‌ای به دنبال صحنه سازی بودند و در حالی که پسر رئیس مجلس این موضوع را تکذیب کرد اما این موضوع ترند شد.

وی ادامه داد: زمانی دیدیم دختر وزیر قاچاق کالا کرد اما در آن زمان معاون اول ریاست جمهوری که سمبل اصلاح طلبان در انتخابات بود از این موضوع دفاع کرد و ما ندیدیم که سینه چاکان امروز هنگامی که قتلی رخ داد کاری کنند و جریان رسانه‌ای آقایان و حساسیت آنها را مشاهده نکردیم.

سروری گفت: امروز هرکجا می‌رویم خدمات آقای قالیباف را می‌بینیم اما وی به‌صورتی ناجوانمردانه مورد تهمت است نکته مهم این است که فضا به گونه‌ای مدیریت شد که این اقدامات را به دولت نسبت دادند امروز ظرفیت هم افزا دغدغه دشمن است.

نایب رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: دشمنان فکر می‌کردند که این شورا قبرستانی است اما دیدند که انقلابی و تحول گرا است و در کنار مطالباتی که از شهرداری دارد هم افزایی نیز دارد.

نظر شما