شناسهٔ خبر: 175718 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مجلس به‌دنبال ایجاد فضایی آرام و امن برای مردم در فضای مجازی است

دهمرده یک نماینده مجلس گفت: هدف ما از قانونمند شدن فضای مجازی نه ایجاد محدودیت بلکه ایجاد فضای امن و آرام برای مردم در حوزه اقتصادی، فرهنگی و... در فضای مجازی است.

به گزارش «نماینده»، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، گفت: فضای مجازی ما در شرایط فعلی به حال خود رهاست و این رهاشدگی فضای مجازی بیشترین خسارت، آسیب و هزینه را برای مردم به همراه دارد.

وی افزود:‌ قانون‌مند شدن فضای مجازی به هیچ‌وجه به معنای محدود کردن فعالیت‌های مردم در فضای مجازی نیست بلکه به معنای ساماندهی و ایجاد نظم در این فضاست.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عده‌ای سودجو که منافع‌شان در بی‌قانونی و رها بودن فضای مجازی است، سرسختانه در مقابل قانونمند شدن فضای مجازی می‌ایستند و به فضاسازی علیه آن می‌پردازند.

دهمرده خاطرنشان کرد: حدود 90 درصد جامعه خواستار قانونمند شدن فضای مجازی هستند، اما همان 10 درصد اقلیت چنان با سر و صدا و هیاهو به فضاسازی علیه قانونمند شدن و ایجاد چارچوب برای فضای مجازی می‌پردازند که حرف غلط آنها بر فضای جامعه غلبه پیدا کرده است.

وی افزود: هدف ما از قانونمند شدن فضای مجازی نه ایجاد محدودیت بلکه ایجاد فضای امن و آرام برای مردم در حوزه اقتصادی، فرهنگی و... در فضای مجازی است.

نظر شما