شناسهٔ خبر: 175694 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

تعامل دولت و مجلس موجب تسریع در حل مشکلات مردم خواهد شد

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تعامل و همدلی بین کارگزاران نظام و نمایندگان مجلس می‌تواند در تسریع خدمت‌رسانی،کاهش آلام مردم و کاهش مشکلات اقتصادی موثر باشد.

به گزارش «نماینده»، مجیدانصاری  با اشاره به نشست مشترک دولت و مجلس گفت: دومین نشست صمیمی بین دولت و مجلس در راستای تفاهم و تعامل بیشتر دو قوه که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است برگزار شد. بی شک این تعامل و همدلی بین کارگزاران نظام و نمایندگان مجلس می‌تواند در تسریع خدمت‌رسانی،کاهش آلام مردم و کاهش مشکلات اقتصادی موثر باشد.

نماینده مردم ممسنی و رستم  تصریح کرد: مجلس در بعد نظارتی و قانونگذاری وظایف خود را انجام می‌دهد و در ارتباط با  عملکرد نهادهای دولتی نظارت‌های خاص خود را اعمال می‌کند.

 انصاری با اشاره به همکاری و تعامل دولت و مجلس ،بیان داشت: همراهی و هم صدایی بین دولت و مجلس برای رفع مشکلات معیشتی کشور در اولویت این دو قوه است  و این همراهی تا الان وجود داشته است، امروز باید بپذیریم که با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی مردم ما حال و هوای زندگی شان خوب نیست، بیماری کرونا و شرایط تحریمی وضعیت نامطلوبی را برای اقتصاد کشور رقم زده است که امیدواریم با تکیه بر توان داخلی بر این مشکلات غلبه کنیم.

 وی افزود: توقع مردم از دولت و مجلس این است که بدون فوت وقت با تعجیل در برنامه‌هایی خود در رفع مشکلات اقتصادی کشور اقدام کنند به نحوی که این عملکرد  برای مردم ملموس شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: عبور از مشکلات اقتصادی  نیاز به تمهیداتی دارد که دولت و مجلس  اقدامات خوبی در این زمینه  انجام دادند اما هنوز اثر آن در زندگی مردم به صورت عینی خود را نشان نداده است به نظر می رسد در این زمینه باید با سرعت و صحت کار را مد نظر قرار دهیم و به گونه‌ای عمل شود که مردم این تغییرات را حس کنند.

 نماینده مردم ممسنی و رستم با اشاره به وضعیت تورم در کشور گفت: امیدواریم که  دولت در ماه‌های آتی اقدامات خوبی  در این زمینه انجام دهد  اگرچه  فضای آینده کشور را فضای رو به جلو و امیدوارکننده می‌دانیم  اما وظیفه دولت و مجلس است  که در این راستا با هماهنگی و هم افزایی برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند.

نظر شما