شناسهٔ خبر: 175671 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حضور مقتدرانه ارتش در مرزها قوام بخش امنیت و آسایش است

سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی ایران، قوام بخش امنیت و آسایش است.

به گزارش «نماینده»، پرویز سروری پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران را با خوش‌آمدگویی به امیر دریادار سیاری بابت حضور در شورا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و گفت: خاطرات خوشی از ارتش جمهوری اسلامی داریم و هنوز روز بزرگ ۱۹ بهمن در خاطره ملت انقلابی ایران حضور دارد.

نایب رئیس شورای شهر تهران در همین راستا افزود: برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی در ۱۹ بهمن شکل گرفت که ارتش و همافران انقلابی در یک حرکت ناباورانه کمر نظام شاهنشاهی را شکستند و طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی را سر دادند.

وی ادامه داد: در روزهای پس از انقلاب هم همواره ارتش را در کنار مردم دیدیم و محو نیروی دریایی عراق توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نقاط عطف دفاع مقدس بود که عملاً دست عراق را از دریا قطع کرد و امکان بزرگی را برای جمهوری اسلامی به وجود آورد و امروز هم حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی ایران، در کنار سایر نیروهای نظامی نظیر سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، قوام بخش امنیت و آسایش است.

سروری خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که از پس از انقلاب همیشه شعار ابتدایی ارتش (ارتش فدای ملت، ملت برای ارتش) را پیوسته در حال تجلی می‌بینیم و همیشه ارتش را در روزهای سخت کنار مردم دیدیم و از این روی این روز را خدمت دریادلان ارتشی تبریک می‌گوئیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران در پایان طی تذکری گفت: همچنین امروز، روز نبرد بدر در صدر اسلام است و همزمانی روز ارتش جمهوری اسلامی با اولین پیروزی مسلمین تقارن مبارکی است.

نظر شما