شناسهٔ خبر: 175656 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

گرانی کالاهای اساسی بی دلیل است/ دولت حل مشکلات معیشتی را در دستورکار خود قرار دهد

محسنی بندپی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس از انتقاد اعضای این فراکسیون از افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت.

به گزارش «نماینده»، محسنی بند پی با اشاره به آخرین نشست کمیسیون مستقلین ولایی گفت: نشست های فراکسیون به صورت منظم و مستمر تشکیل می شود  موضوعات متعددی در این نشست ها مطرح می شود. در نشست اخیر به موضوع شفافیت عملکرد همه دستگاه هایی که از بیت المال اعتبار دارند مطرح شد و اکثریت اعضا از این موضوع برای توزیع عادلانه امکانات حمایت کردند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افزایش بی رویه و بی دلیل قیمت ها حتی کالاهای اساسی و نهاده های دامی مورد اعتراض و انتقاد نمایندگان فراکسیون مستقلین ولایی قرار گرفت و بر حل مشکلات معیشتی مردم تاکید شد.

وی اظهار داشت: هفته های گذشته شاهد درگیری کل کشور با پدیده ریزگردها بوده ایم، که لازم است پیگیری فنی و دیپلماسی برای حل آن صورت گیرد چرا که مشکلات برای سلامت مردم و محیط زیست ایجاد می کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات پای ثابت مباحث جلسات فراکسیون است، گفت: ضمن حمایت از دولت و تیم مذاکره کنده کشور، از آنها می خواهیم منافع ملی را در اولویت قرار دهند و اقدامات فراجناحی مورد تاکید اعضا قرار گرفت همچنین یادآور شدیم که نباید مذاکرات بیش از این فرسایشی شود و اگر گره ای وجود دارد برطرف شود تا مردم از اصل برجام منتفع شوند./

نظر شما