شناسهٔ خبر: 175532 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مقابله با انحصارطلبی خودروسازان موجب افزایش رضایت مردم می‌شود

رحمت اله فیروزی پوربادی عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: مقابله با انحصارطلبی خودروسازان و پاسخ‌گو کردن آنان موجب افزایش رضایت مردم از وزارت صمت می‌شود.

به گزارش «نماینده»، رحمت الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزیر صمت اظهار داشت: آقای فاطمی وزیری جوان، علاقمند، متدین و دارای سلامت نفس است.

وی افزود: ۴۲ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و دولت‌های متعدد روی کار آمده‌اند؛ اما یکی از نگرانی‌هایی که در جامعه و بین اذهان مردم وجود دارد مربوط به ارتباطات ناسالم، فساد و رانت است که عامه مردم نفعی از آن ندارند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از وزارتخانه‌های مهم و استراتژیک است که حجم کار آن سنگین بوده و همه مردم و بخش‌های مختلف با آن کار دارند.

فیروزی گفت: آقای فاطمی امین برای رفع مشکلات و معضلات بخش مهم صنعت، معدن و تجارت کشور در حال تلاش است؛ نباید این توقع را داشته باشیم که ظرف مدت ۶ ماه تا یکسال مشکلات تلمبار شده چند دهه اخیر کشور حل شود که البته اگر این توقع را داشته باشیم عقلانی نبوده و دور از انصاف است.

وی گفت: وزیر صنعت باید با استفاده از توانایی بالای خود، مشاورین مطلوب، معاونین و کارشناسان خوب زمینه جذب سرمایه مردم و کسب اعتماد آنان و حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد تولید و کار سالم را فراهم کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: عمده حوزه صنعت در کشور متعلق به دولت است که می‌توانم به خودروسازی‌ها و صنایع بزرگ و استراتژیک اشاره کنم.

وی افزود: آقای فاطمی امین تلاش زیادی کرده که فعالیت‌های بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت را در مدار صحیح و سالم قرار دهد و بتوانند تولید در کشور و رضایتمندی مردم را ارتقا دهد.

فیروزی اظهار داشت: مقابله با انحصارطلبی خودروسازان و پاسخ‌گو کردن آنان از موضوعاتی است که می‌تواند موجب افزایش رضایت مردم از وزارت صمت شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: وظایف آقای فاطمی امین در این باره در وزارت صمت بسیار سنگین است که باید با اولویت بندی برای رفع نیازهای جامعه اقدامات لازم را برنامه‌ریزی کند.

نظر شما