شناسهٔ خبر: 175513 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی تا پایان خرداد مشخص می‌شود

فرشادان نماینده مردم سنندج با اشاره به بررسی وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در نشست مشترک با رئیس مجلس، گفت: دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس تا ۱۵ روز آینده به بررسی موضوع پرداخته تا طرح یا لایحه ای را در این راستا تنظیم کنند لذا تا پایان خرداد ماه تکلیف این افراد مشخص می‌شود.

به گزارش «نماینده» سید مهدی فرشادان  با اشاره به نشست مشترک امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ماه تعدادی از نمایندگان با رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه پیرامون تعیین تکلیف نیروهای  قراردادی و شرکتی با حضور آقایان لطیفی رییس سازمان استخدامی کشور و حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و تعدادی از نمایندگان برگزار شد. پیش از این ۱۸۶ نفر از نمایندگان طی نامه ای خواستار تعیین تکلیف وضعیت تمامی پرسنل شرکتی و قراردادی و نیروهای کادر سلامت و موارد مشابه شدند تا از امنیت شغلی برخوردار شوند.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین جلسه، مقرر شد تا ۱۵ روز آینده دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس به بررسی موضوع بپردازند و در صورت توافق طرح یا لایحه ای را در این راستا تنظیم کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در صورتی که دولت و کمیسیون اجتماعی به توافق نرسند، بنا شد نشست مشترکی بین رئیس مجلس و رئیس جمهور برگزار شود. در نهایت تا پایان خرداد تکلیف نیروهای شرکتی، قراردادی و تبصره ۴ وزارت بهداشت و غیره مشخص خواهد شد.

نظر شما