شناسهٔ خبر: 175503 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

در گفت وگو با نماینده مطرح شد

دلیل تشکیل "وزارت راه"/موضوع "مسکن" نباید مغفول بماند

وزارت راه عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: این بحث وجود دارد که گستردگی کار در حوزه راه و شهرسازی ممکن است این احساس را ایجاد کند که متولی نتواند به همه امور رسیدگی کند.

رحمت اله فیروزی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» در خصوص در دستورکار قرار گرفتن مجدد طرح تشکیل وزارت راه در مجلس اظهارداشت: این موضوع مدت ها است که وجود دارد؛ با توجه نظر برخی از نمایندگان، موضوع مسکن یکی از موضوعات مهم کشور است لذا باید یک متولی مشخص داشته باشد تا وقت بگذارد و در این راستا کار کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس بر همین اساس تصریح کرد: گستردگی کار در حوزه راه و شهرسازی و مسکن شاید باعث شده  موضوع مسکن مغفول مانده باشد؛ از این رو چنین موضوعی مطرح است، حال باید جزئیات طرح در مجلس مطرح شود و با توجه به نظر نمایندگان آنچه مصلحت است تصمیم گیری شود.
وی با تأکید بر اینکه این بحث وجود دارد که گستردگی کار در حوزه راه و شهرسازی برخی مواقع ممکن است این احساس را ایجاد کند که متولی نتواند به همه امور رسیدگی کند، خاطرنشان کرد: باید کار کارشناسی کرد و با توجه به نظر جمعی به نتیجه رسید که بهترین اقدام چیست و همان را انجام داد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما