شناسهٔ خبر: 175490 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا

نارضایتی مردم از صف‌های طولانی در مراکز معاینه فنی

سروری نایب رییس شورای شهر تهران گفت: گزارش‌هایی در رابطه با ناراحتی مردم از معاینه فنی گزارش شده و از متولیان امر می خواهم که موضوع را بررسی کنند و اقدام عاجلی را برای رفع مشکل مردم انجام دهند.صف های طولانی در ماه مبارک رمضان در شأن مردم ما نیست و حتما مسیولین این وضعیت را اصلاح کنند.

به گزارش «نماینده»، پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه پنجاه و هشتم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت  سالروز رحلت حضرت خدیجه گفت: ایشان نمونه یک انسان کامل و همسر باوفا و یک انسان از خود گذشته بود. اگر نمونه ای از عشق و محبت بین همسری را در تاریخ بشری عنوان کنیم باید از علاقه و عشق و احترامی که بین حضرت رسول و خدیجه کبری برقرار بود صحبت کنیم.

وی اضافه کرد: او روزهای سختی را در شعب ابی طالب سپری کرد اما از عشق و ارادت او به پیامبر کاهش پیدا نکرد.

امیدواریم همه مسلمین راه ولایت مداری و انسان کامل را ادامه دهند.انشالله زنان جامعه ما درس های را که این زن بزرگ در تاریخ به امانت گذاشتند سرلوحه کار خود قرار دهند.

سروری از ترخیص رییس شورای شهر طی امروز و فردا خبر داد و گفت: امروز و فردا آقای چمران از بیمارستان مرخص می شوند و آرزو داریم هرچه زودتر در خدمت ایشان در شورای شهر باشیم.

او همچنین با اشاره به سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ کمیته امداد گفت: رهبر انقلاب و موسس جمهوری اسلامی یکی از اولین اقداماتی که انجام داد تاسیس حساب ۱۰۰ امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود. این نشان می دهد امام امت برای حل معضل مسکن اولویت قائل بود.  رهبر انقلاب نیز در این موضوع دغدغه جدی دارند.

سروری گفت: دولت مردمی ما و رییس جمهور ما یکی از مهمترین وعده های  انقلابی خود را تامین مسکن ۴ میلیون نفر عنوان کردند و شهرداری تهران نیز یکی از دغدغه های خود را مسکن اعلام کرده و این نشان می دهد که همه ما باید متمرکز باشیم و در راستای رفع مهمترین  مشکلات معیشتی مردم اقدامات اساسی انجام شود.

او همچنین به نارضایتی های اعلام شده درخصوص مراکز معاینه فنی اشاره کرد و گفت:  گزارش هایی در رابطه با ناراحتی مردم از معاینه فنی گزارش شده و از متولیان امر می خواهم که موضوع را بررسی کنند و اقدام عاجلی را برای رفع مشکل مردم انجام دهند.صف های طولانی در ماه مبارک رمضان در شأن مردم ما نیست و حتما مسیولین این وضعیت را اصلاح کنند.

نظر شما