شناسهٔ خبر: 175226 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم از حذف فسادهای خودروسازان از دولت حمایت می‌کنند

سلیمی عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: بزرگترین حامیان وزیر صمت برای اصلاح خودروسازی‌ها مردم هستند و باید آقای فاطمی‌امین از این فرصت استفاده کند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با اشاره به زمزمه‌های طرح استیضاح وزیر صمت در مجلس افزود: وزیر صمت شخص سالمی است که به دنبال تحول و اصلاحات اساسی است؛ متأسفانه برخی مدیران وزارت صمت هنوز جابه‌جا نشده‌اند و همین افراد مشاوره‌های غلط به فاطمی امین می‌دهند که باید با جابه‌جایی‌های سریع در سال جدید این نقیصه جبران شود این در حالی است که برخی افراد از دولت سابق در وزارت صمت حضور دارند. 

وی افزود: عمده معاونین وزیر صمت از تیم قبلی این وزارتخانه هستند که آنها به دنبال زمین زدن وزیر و دولت آیت‌الله رئیسی هستند. تیمی که به وزیر صمت مشاوره می‌دهد با هدف خاصی این کار را می‌کند و او هم پس از اطلاعات غلط تصمیم‌گیری‌های اشتباه اتخاذ می‌کند که باید شاهد تغییر ریل بوده و اقدامات مثبت‌تری از وزیر صمت شاهد باشیم. 

عضو هیأت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه وزیر صمت برنامه خوبی برای تحول خودروسازی‌ها در نظر دارد که باید فرصت اجرای آنرا داد اظهار داشت: وزیر صمت می‌تواند از نگاه منفی خودروسازان به خودروسازان به عنوان یک فرصت استفاده کند و تغییرات لازم را  اجرایی کند این در حالی است که متاسفانه برخی انتصابات استانی با سیاست‌های دولت سیزدهم تطابق ندارد و برخی از مدیران جدید به شدت ضعیف هستند و مشخص نیست برچه اساسی این افراد انتخاب شده‌اند. 

سلیمی با تاکید بر اینکه بزرگترین حامیان وزیر صمت برای اصلاح خودروسازان و حذف فساد در آنجا، مردم هستند و باید فاطمی امین از این فرصت استفاده کند خاطرنشان کرد: بازدیدهای مستمر وزیر صمت از ایران خودرو و سایپا و تاکید بر افزایش کیفیت و کمیت و میزان گارانتی و کاهش تعداد خودروهای کف پارکینگ بخشی از اقدامات مثبت وزیر صمت محسوب می‌شود این در حالی است که باید خودروسازان هم سرعت خود را به سرعت اجرای برنامه‌های وزیر صمت برسانند. 

وی در پایان درباره آخرین وضعیت استیضاح وزیر صمت در مجلس که تعدادی از نمایندگان آنرا دنبال می‌کنند و هر از گاهی در این باره مصاحبه می‌کنند گفت: تاکنون چیزی درباره استیضاح وزیر صمت به هیأت رئیسه مجلس نرسیده و از تعداد امضاهای برگه استیضاح اطلاعی نداریم.

نظر شما