شناسهٔ خبر: 175218 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اجلاس شرم آور نقب، شرارت و فتنه جدید صهیونیستی و خیانت به آرمان فلسطین است

نوش آبادی رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس، برگزاری اجلاس خیانت بار نقب در سرزمین اشغالی فلسطین با حضور چهار کشور عربی و وزیر خارجه آمریکا و میزبانی رژیم صهیونیستی را شرم‌ آور، فتنه انگیز و شرارتی جدید، توسط ائتلاف عبری، عربی و آمریکایی دانست.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی  رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اجلاس خیانت بار نقب در سرزمین اشغالی فلسطین که با حضور چهار کشور عربی با حضور وزیر خارجه آمریکا و میزبانی رژیم صهیونیستی برگزار شد، این اجلاس را شرم‌ آور، فتنه انگیز و شرارتی جدید، توسط ائتلاف عبری، عربی و آمریکائی دانست و به شدت آن را محکوم کرد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی، نشستِ نقب را،  نماد سازش و همکاری کشورهای مرتجع عربی با رژیم اشغالگر قدس دانست و آن را نشانه‌ی خباثت صهیونیست ها و در راستای سیاست‌های توسعه طلبانه و  تجاوزکارانه رژیم‌ کودک کش تل آویو برشمرد که هدف آن، ادامه راهبرد فتنه جویانه‌ی رژیم غاصب قدس، در ایجاد اختلاف به منظور عادی سازی روابط با کشورهای عربی و اسلامی است.

 نوش آبادی خواستار موضع گیری و مخالفتِ قاطع کشورهای اسلامی، با توطئه جدید ائتلاف عبری، عربی و آمریکائی شد و اظهار داشت: دنیای اسلام، ضمن محکومیت این نشست خائنانه، با همه اشکال عادی سازی روابط با دشمن اشغالگر قدس، برخورد کند و با هوشیاری کامل و حفظ وحدت، در مقابل دسیسه های دشمن خون آشام، ایستادگی کند و اجازه ندهد، چند کشور خائن عربی، با سرنوشت مردم مظلوم  فلسطین، بازی کنند و منافع جهان اسلام را به سخره بگیرند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی تفاوتی کشورهای اسلامی، موجب  گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی و لکه دار شدن عزت و اعتبار مسلمانان و از دست رفتن منافع جهان اسلام  خواهد شد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای ملی، هر گونه اقدام در عادی سازی و برقراری روابط با صهیونیست های تروریست و اشغالگران قدس را خنجری بر پشت ملت مظلوم فلسطین و خیانت به آرمان آزادی فلسطین دانست و گفت: البته، تجربه تاریخی نشان داده است که روند سازش و تسلیم نتیجه ای جز شکست و خواری حامیان آن بدنبال ندارد و سرزمین فلسطن جز با مقاومت ملت فلسطین و حمایت و پشتیبانی ملت ها و دولت غیر وابسته‌ی اسلامی، آزاد نخواهد شد.

نوش آبادی، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری و گسترش روابط دوجانبه با کشورهای منطقه و مقابله با توطئه صهیونیستی- آمریکایی در ایجاد اختلاف و گسترش بی ثباتی در منطقه غرب آسیا،  تاکید کرد.

نظر شما