شناسهٔ خبر: 175215 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شاهد فرار رو به جلو واشنگتن هستیم/ ایران خواهان تامین منافع ملی است

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص برجام فرار رو به جلو و حاشیه سازی برجامی است.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی ، در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه کشور برای بازگشت و عدم بازگشت به برجام به یک اندازه آماده است، گفت: موارد اختلافی کمی برای دستیابی به توافق وجود دارد اما زیاده خواهی مقامات کاخ سفید مانع است.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی ها تحریم هایی را علیه نهادها و افراد اعمال کرده اند و با پافشاری می خواهند از رفع آنها فرار کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران به همه تعهداتش در برجام عمل کرده لذا طبیعی است که خواهان دستیابی به حقوق خود باشد، ادامه داد: متاسفانه مقامات واشنگتن نمی خواهند بپذیرند که دیگر زمان حاشیه سازی و فضاسازی علیه ایران نیست و باید با منطق تصمیم گیری کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران چارچوب مشخصی برای مذاکرات وین دارد، افزود: بر این اساس غربی ها خصوصا آمریکایی ها باید برای خروج از بن بست تصمیم گیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک مذاکره کنندگان ایرانی از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد.

نظر شما